Продавець WinWay розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
207 відгуків
WinWay
+380 (95) 183-30-07
Олександр Заріцький

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Весь товар перевіряється перед відправкою та страхується. (якщо перед відправкою товару виявляють пошкодження - відправка не здійснюється, всі сплачені кошти повертаються) Перевіряйте обов'язково парфумерію при отриманні у відділенні Нової пошти. (Якщо товар пошкоджено, складіть акт претензії/відмови у відділенні транспортної компанії у момент отримання) При огляді товару поза відділенням транспортної компанії, претензії можемо прийняти тільки в двох випадках описаних нижче: - продукція бракована; - продукція не відповідає оригіналу: Важливо! Для того щоб зробити повернення - вам потрібно написати менеджеру і детально описати проблему, з якою ви зіткнулися при розпакуванні або вже при користуванні парфумом. Обов'язково потрібно додати детальні фото баночки парфуму та коробки з усіх боків. Після цього менеджер може погодити Вам повернення, якщо проблема підтвердиться. Кошти за товар повертаємо на карту клієнта протягом 6 годин після того, як клієнт надішле фото підтвердження того що він виконав повернення, а саме фото чека(ТТН) Нової пошти.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner